19/12

image1674

Idag var det första dagen på jobbet - igen. Hur kul som helst, verkligen! Jag trivs som fisken i vattnet på h&m. Helt underbart. Jordens bästa arbetskollegor och allt! Haha, det kan inte bli bättre ;) Jag och Ilkay är grejer det! Hon är grym den bruden! Olala... ni ska få se henne, ska lägga in en bild,. hmm..

image1675

Hon är inte bara grym, utan vacker också. Här på vår bal! SÅ kul att ha gått i samma klass som henne. "Alltså Malin, du e ju sjuk" haha, ligger hon och garvar vid kassan, och jag med. Vi har ALLTID KUL! Så bra bra bra!

Imorgon kommer det komma hur mycket varor som helst, så det blir till att bosätta sig vid packborden.

Åter till min outfit. Den bestod av strumpbyxor och kjol + skärp från h&m, body från ginatricot.







Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0