22/12

image1685
image1686
image1687

Jag har ju faktiskt en webcam som kan ta bilder. Haha, det kom jag på nu! ;) Oj oj. Men jag kör med paljettkjol dagen till ära. Har inte använt den ännu. Hemskt. Hade till och med lappen kvar på sig. Nu kör vi med den idag! Blir nog bootsen till för "rätta" känslan! Olala..

Får till och med ta bilen idag. Det är grejer det! Är taggad som bara den. Idag kommer mycket människor. Gäller att ha hjärnan med sig! haha, imorgon är det sista dagen på jobbet för alltid ungefär. Det känns istället HEMSKT! Kommer verkligen att sakna allihop! På onsdag bär det iväg söderut. Det känns istället SOM DET SKA!

Nu blir det frukost till julkalendern. Sedan bräsar jag iväg ;)

Kommentarer
Postat av: millan

Oj vilken fin t-shirt, vart har du köpt den? Söt du e
=)

2007-12-22 @ 09:36:36
URL: http://diaryofminnie.blogg.se
Postat av: Sofie

Snyggt! Jag har inte använt min paljettkjol än.. tänkte nog inviga den på juldan.

2007-12-22 @ 11:00:28
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0