23/12

image1690
image1691
image1692
image1693

Idag har jag på mig min monkikjol, haha, den är underbar och man kan äta hur mycket som helst utan att det gör ont. Det är grejer och behövs på jobbet ;) Sedan till detta är det mönstrade strumpbyxor från h&m (nya!) och rött linne från h&m, förra årets modell. Gillar det ändå såhär vid juletid. Grymt bra!

Armband från ginatricot, liksom hårspännen. Örhängen från h&m. Redo att möta dagen? Ja visst!

Pss. Idag ska jag verkligen köpa glitterspray innan jag börjar jobba. Ska glittra som bara den!

Kommentarer
Postat av: hemlig

övik kommer sakna dig.

2007-12-23 @ 17:52:36
Postat av: venezia

vad söt du är :) merry xmas and God bless ya!

2007-12-24 @ 02:27:33
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0