24/12

image1694
image1695
image1696
image1697
image1698
image1699
image1700
image1701

Haha, en sådan här liten egokick på julaftonen. Det är grejer det! :) haha, nej men jag kör på en hederlig klänning idag som jag köpte i Uppsala, den sista som fanns kvar från ginatricot. Dock ångrar jag köpet med tanke på 1. det ser ut som ett nattlinne och 2. den kommer bara användas en gång - idag! haha, men ändå. Jag har den på mig såhär dagen till ära, den är ju trots allt svart och röd :D

Har precis gjort mig klar och nu väntar sunes jul för hela familjen. Sedan hem till Lina med julklappar, vi familjer brukar ge varandra också. Plus efter det hem till mormor och morfar.. Funny bunny! Där blir det som vanligt MAT sedan kalle anka, sedan julevangeliet AV MIG efter det klapputdelning och sen är julen slut. Nästan. Fika och liknande.

Btw: jag åt en lussebulle igår plus en mjukpepparkaka! haha, ville verkligen få lite julstämning :D Olala. Det lyckades jag med!

Måste bara berätta en sak till. Igår när jag kom till jobbet köpte jag det första jag gjorde glitterspray. Sedan skulle jag ju spraya på mig det. HAHA; hela fikarummet blev glittrigt. Alla bara nös och allt och undrade VEM Det var som hade sprayat : "DET ÄR MAAAAALIN" hör jag någon säga. OOPPPS SORRY, haha, alla skrattade. Hela jag glittrade att till och med kunder påpekade det när man stod i kassan. Jag tror alla fick glittriga plagg i påsen! haha, men det var kul, sedan sprayade jag ännu mer och ja, allt luktade inne på toan och överallt. Ett minne från mig! ;)

Nu har jag också glitterspray. Det ska glittra såhär vid jul! NÄÄ filmtiiime. :D

Kommentarer
Postat av: Venezia

du e jätte söt :) Meryy xmas and God bless ya :)

2007-12-24 @ 16:59:59
Postat av: MALIN

Venezia: haha, tack tack sötnöt ;) Och tack detsamma! hoppas att du har haft en helt underbar jul och du, gud välsigne dig med! I jesu namn :D

2007-12-25 @ 00:11:58
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0