29/12 - kväll!

image1725

Svart-vit är min grej nu faktiskt. Jag tycker det är kul med sådana bilder, dock måste man ju visa live också. Jaja, igår var det en fin kväll. Igår var det hur skoj som helst. Jag älskar möten. Det finns ingenting bättre faktiskt, och man får alltid klä upp sig, så grymt skoj!

image1727

Klädesväg så var jag klädd i mönstrade tights (nya! från ginatricot), kofta som klänning från h&m (fått i julklapp), halsduk (ny! från ginatricot) och skärp i midjan från h&m. Väska friis&company och kappa från h&m.

image1728

Aa juste, jag hade små strumpor på mig också, haha, silver ones från vila. Och lite rosa som accentfärg. Paraply och vantar. Perfect!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0