29/12

Snart är det nyårsafton. Ett nytt år är här. Helt otroligt vad tiden går undan! Jag sitter i allafall påklädd nu och som vanligt, varje år, kommer vi försent. Typiskt! Vi började färga håret på vic, eller JAG färgade håret på henne, haha, i bh och trosor inne på toaletten. Hon var också minimalt påklädd. Och det hela slutade med att jag fick sätta mig i badkaret för att komma åt ena sidan när hon satt på toaletten. HAHA; jag fick alltså bada, det kändes märkligt att bada med underkläder vill jag lova. HAHA, men grymt kul, vad vi skrattade! hahahaha.. så djuriskt sjuk syn, den ena sitter i underkläder i badet och den andra sitter naken med en handduk. Det är vi kusiner det.

Min outfit idag består av mönstrade strumpbyxor (nya!), grå lång kofta/cardigan (ny!) och svart halsduk (ny!) haha, upprullade ärmar är så hett. Tog nitbältet i midjan också, passar på att använda det så ofta som möjligt. Skitsnygg och avslappnad outfit. Jag är nöjd. Bilder finns på min mobil. Haha, titta där! Jag lägger nog in dem faktiskt, men vet dock ännu inte hur jag gör. Ska bättra mig! kommer!

BTW: jag tog glitterspray i håret också. Det är kul!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0