Aah: jag är trött

Olala, vad hände igår egentligen? Jo, min faster kom hem strax innan klockan sex, jag hade då somnat och vaknade till när hon kom skrikandes in och frågade vad jag ville käka. Haha, söt kvinna detta, efter många om och men blev det pannkakor och då kom hon på att vi inte hade tillräckligt med mjölk. "Jag åker iväg" skriker jag, haha, ville ha något att göra, annars blir man såå seg. Debbie följde med. Väl hemma gjordes pannkakor, tjockpannkaka och sedan samtidigt kollade vi på lägenheter i bladet. Har hittat två som jag och min faster ska kolla på imorgon :D Såå skoj. Haha, ingen har jag råd med men det kostar ju ingenting att checka läget :)

Efter maten var jag sömnig igen och kikade på lyxfällan, sedan verkar det som att alla somnade här hemma för jag såg inte någon människa förrän klockan strax efter tio då kom både Vic och Gunilla ner i rask fart, Vic för hon hade pluggat klart och min faster för att hon hade somnat till! haha, galet. "Nu åker vi ut på stan Victoria" YESS. Jag och hon åkte iväg mitt i natten bara för att köra och snacka. Det är avkopplande. Frank ringde då och frågade vart vi var och sedan mötte vi upp honom, jag gasade på! Haha, ut mot Johanna som blev surpriced :) Sötunge den där kvinnan! Haha, myste med henne och sedan till coops parkering för att där släppa av Frank igen, snacka i en timme och halv tolv kvart i tolv åkte vi hem, för jag sa till Vic att hon verkligen MÅSTE sova några timmar innan hennes prov idag. Det förstod hon.. Hemma här satt jag och ritade min drömlägenhet :P Och läste även bibeln, det är mysigt att göra det mitt i natten, har aldrig haft tid till det annars för då har jag vid den tidpunkten vart helt utmattad och sovit. Inte nu längre ;) Efter detta blev det Sunes jul för hela slanten. haha, J kom över och det var grymt skoj. ALLA avsnitt såg vi nu och klockan blev strax innan halv sex på morgon då han gick hem. Nu skulle jag då sova och det gjorde jag verkligen. Trött som bara den! :P Haha, Klockan sju kommer alla ner och väcker mig för julkalendern: "Det finns inte EN möjlighet till att jag vaknar upp nu.." :P haha, jag bara vände på facet och låg och sov medan de andra satt bredvid och kollade. Mamma ringde halv elva och väckte mig, det var nice, hon frågade vad jag ville ha i julklapp. Det är desto svårare. AAhh, vad långt det här blev. Snart ska jag ta tag i dagen och duscha, sedan ta bussen (det ösregnar) ner till staden för att köpa lite smått och gott på h&m. Enjoy!

Till veckan blir det Stockholm någon dag! Olala, det känns kanon!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0