Ah, fredag morgon

Nu ska jag iväg in till staden. Hjälp. Jag har ont i magen. Började dagen med att käka godis :P haha, det var det första jag såg och när jag känner att det är på G kan jag inte motstå. ;) Så jag har alltså vräkt i mig godis och nu ska jag bara borsta tänderna sedan ta bussen in! Har tänkt kika efter lite innan jag drar hemåt. Men jag har verkligen ont. Haha, jaja, nog om det, är det den s.k. lingonveckan får man äta vad man vill :D

Btw. Jag vann FEM matcher, Jonas vann TRE. Och jag vann alltså den avgörande så egentligen är jag mästaren. Det kan man säga. Tack för det, och vi snackar förstås om yatzy. I sängen klockan 05.00 upp och se julkalendern, somnade ändå om och tack för det! ;) Nu ska jag dra iväg :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0