Ah jag vill bli gravid!!!

Ja, förstår ni möjligtvis vad snygga gravid/mamma kläder det kommer till våren. Jag ska bli gravid! haha, det är mitt mål.. eller inte. Men kanske? haha, mamma döör när hon läser detta imorgon på jobbet. Nej mamma jag ska inte bli gravid, det beror på. Hur mycket betalar du? Blinkblink. Jag ska önska mig kläder imorgon vare sig du vill betala eller inte. Då köper jag dem själv och slår in sådana där vackra paket och lägger under granen. Det kan jag!

Jennifer Lopez Pregnant

Det är någonting magiskt med att vara gravid. Men jag blir så trött på alla som är ARGA på att de går upp i vikt. Haha, alltså vadå? Det är ju ren fakta. Man bär på ett annat liv. Klart man går upp i vikt, eller hur? Annars är det ju ännu värre? Ah, människor nu för tiden alltså.. Tur att det finns någon som fattar i alla fall. Jag då.

Kommentarer
Postat av: emelie

sov så gott godnatt:)

2007-12-21 @ 00:58:10
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: MALIN

emelie: då passar det ju perfekt för mig att säga detsamma NU! ;D sov sött!

2007-12-21 @ 22:54:11
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0