Att läsa och inspireras







På sistone har jag köpt på tok för mycket tidningar och till detta haft på tok för lite tid att läsa dem. Jag insåg nu att jag inte läst femina, haha, köpte den bara för att man får 50kr på lindex, och tidningen kostar 42kr. Jag tjänar alltså 8kr plus att jag får lite kul att läsa. Ingen dum hemmansaffär det där inte ;) Veckorevyn, cosmopolitan, solo, glamour, plaza, fredag och klick har inhandlats. Jag har det jag gör ikväll. Dock läste jag några igårkväll/inatt också. Det är mysigt att ligga för sig själv i dubbelsängen och bara mysa och läsa och dricka cola. Cola är en drog, jag blir så pigg av det som sagt, igår kunde jag inte somna alls. Varför dricka kaffe när man kan dricka cola? haha, sjukt men sant.

Har precis tagit en bild på en ny kjol. Hur underbar som helst. Bild imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: emma

När du är tillbaka i stan så måste vi ta å hitta på nåt fröken Malin:D jag delar din kärlek till tidningar, det är ljuvligt att bara ligga å läsa å läsa å läsa... PUSS

2007-12-16 @ 23:42:55
URL: http://emmhellbom.blogg.se
Postat av: MALIN

emma: men SJÄLVFALLET! det gick så fruktansvärt snabbt när jag var nere nu sist. Sedan är jag nere forever, haha, då ska vi hitta på någonting, och jaaa, tidningar är underbara! haha, PUSS bruden :D

2007-12-17 @ 07:44:52
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0