Att skriva ett sms

Först får jag ett sms av mormor som skriver att hon saknar mig och att jag borde komma på fika ändå. Då kom jag på att jag inte skrivit till morfar och grattat honom. SÅ jag skrev tillbaka att jag saknar henne/dem också och att jag tyvärr inte kan närvara med tanke på att det är 50 mil härifrån. Skrev även att hon ska gratta morfar så hemskt mycket ifrån mig. Äsch tänkte jag och skrev ett till morfar också. GRATTIS GRATTIS GRATTIS och fortsatte med att "det är ju inte var dag man får sms av dig så du kanske ska fråga mormor (för hon är en klippa på sms) om hjälp att skicka svar :P) haha, sedan efter en halvtimme fick jag tillbaka; "Tack ska du ha. Bara jag får lite tid på mej så brukar det gå bra.sköt
OM dig."
Haha, då blev det helt plötsligt stor bokstav och ett enter. Men det är ju charmigt ;) hahaha..


Nu ska jag iväg och hämta Vickis, ni vet den där bortskämda kusinen som alltid blir hämtad av sin favvokusin, dvs. JAG. Förresten tror jag att bensinen snart är slut, så om ni ser någon bil efter vägen, stanna gärna och tanka upp den tack! :D Vi ska bege oss mot Gränby för att lämna tillbaka stuffs, hon ett par skor och jag en grå sak jag köpte igår (kändes onödig, med tanke på att jag köpte en svart också) och en ljusgrå kjol som jag egentligen ALDRIG kommer att använda. Den var dock snygg i fodralformat, men ljusgrå? Nej, kan man få en större röv? Nej. :) Haha, Oj vad tiden går.

Ikeabesöket resulterade i batterier. Haha, de är så djuriskt billiga, jag var bara tvungen för att köpa NÅGONTING!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0