Dagen är kommen

Jaa, jag har klarat av det. Att lägga in bilder på datorn. Haha, efter många om och men gick detta till slut. Så nu kan jag uppdatera med bilder. Dock inte så bra kanske men en liten glimt i alla fall ;);)

För det första var jag precis på Jockes möte. Han är för mig den bästa som finns! haha, det finns ingen som är en man som han är, helt seriöst. Hur bra möte som helst. För att inte tala om C-G.s idag, denna morgon. Det var så bra så jag fick köpa skivan. SÅ OTROLIGT BRA! jag har det bra, jag har det kul!

Sarah Kelly sjöng igår. Hon kommer ifrån USA. Jag köpte skivan där också. En sådan vacker röst. Ska lyssna på den nu, :)

image1723
Fotot är taget igår, och jag ser sur ut. Haha, för första gången skrattar jag inte, det är stort...

image1724
Ja vi kör den i repris. Olala.

Kommentarer
Postat av: cajsa

långt hår du ha fått ;)
nice

2007-12-30 @ 18:09:40
Postat av: MALIN

cajsa: Haha, ja det bara växer och växer faktiskt. Förstår inte vad det kommer ifrån, men glad över det är jag minsann! ;D Danke schön damen! Jag saknar dig A lot ;);)

2007-12-31 @ 00:29:54
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0