Dagens på allt

Dagens vill ha: en puss
Dagens klädsel: Se under här :P
Dagens smink: Som alltid likadant
Dagens frisyr: En mittbena och NEJ jag passar inte i det.
Dagens låt: Last Christmas ;)
Dagens planer: Har jobbat och ska titta på sex and the city. Börja dååe
Dagens saknad: Uppsala. Jag vill ner, skynda
Dagens dummaste: Jag och Ilkay, det säger väl allt?
Dagens misslyckande: Nej faktiskt ingenting, ännu
Dagens drog: Fudge, julgodis är bäst.
Dagens köp: En foundation och en concealer, var tvungen, tog slut idag :D Billigt och bra nu när jag jobbar igen!.
Dagens godis: Fudge gånger 25 ungefär, ahlgrens bilar och några merci
Dagens humör:
Hur bra som helst. Jag är lycklig.

Det var riktigt skoj att träffa mitt ex idag också. Victor. Som ni alla vet, eller ni som följt med min blogg var vi tillsammans förut men jag måste säga att det känns bra att träffa honom. Såhär efteråt. Riktigt skönt! Vi är såå otroligt bra kompisar och har lika kul ändå :D haha, sprang på honom på lunchen och sa till honom att hämta mig på jobbet och sedan skjutsa mig till bussen, det är cirkus 50 m dit. haha, han var taggad. Så vi fick prata en massa, det var kul. Grymt kul. Jag satte honom mot väggen och frågade om han skaffat tjej, haha.. Jag är en dam i mina bästa år.

Nu ska jag äta mer godis. För nu mår jag inte illa av det längre. Hurra!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0