Dan före dan före dan före doppardan?

Det stämmer säkert. Snart ska jag iväg och jobba. Jobbar 12-20 idag. Men måste åka in klockan 10. Så är det när man bor på sidan om, ibland jobbigt. Tänkte kolla runt litegranna på de sista klapparna. Allt under kontroll, hoppas jag! haha,

Har fortfarande inte hittat laddaren och en ny kostar 695(!!!!) kr. HEMSKT! Jaja, på mig en svart paljettväst och svart fodralkjol från h&m, grå ben och grå benvärmare/overknee nedragna från h&m och ginatricot. Tischa "passion for fashion" gintricot, haha den är stor som ett hus! Jaja, till detta fuskpäls. Nu är jag redo att möta världen. Snygga smycken har jag på mig också, men de får ni inte se! HAHA, bussen går snart, utan mig? ÅH NEJ!

Jag tror jag ska bli journalist, vad säger vi om det?


Kommentarer
Postat av: Karin

klart man får se:) inom ett par dagar:)

2007-12-21 @ 10:16:57
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Banken

Journalistik.. Vad för typ av journalistik?

2007-12-21 @ 12:41:14
Postat av: vic

det är ju det jag har sagt heeeela tiden!

2007-12-21 @ 16:40:25
Postat av: MALIN

Karin: Det tycker jag låter ypperligt ;)

Banken: Modejournalistik. Det tror jag verkligen på! Jag älskar att skriva..

vic: Jaa, jag tror faktiskt att du har haft rätt heeeela tiden. Kanske ska plugga i Uppsala då? :D

2007-12-21 @ 22:53:37
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0