Dan före Doppardan

Ah, allt är prima ballerina för tillfället. Granen är klädd och står så vackert nere i vardagsrummet, i hörnet dessutom, Julmusik spelas och ikväll blir det uppesittarkväll. Kan det möjligtvis bli bättre? I dont think so actually. I alla fall ska jag göra mig iordning för att åka iväg och jobba. Mor får skjutsa in mig, vilken tur hon har :P Haha, Idag är det öppet till fem, vilket jag bara tycker är onödigt. Vi kommer inte få kunder så länge. Men men, det är inte jag som sitter i styrelsen. Tur det kanske många tänker.

Jag önskar er alla en underbar jul. Tänka sig, imorgon är det verkligen julafton. Som jag sa igår: "Ja, och det är ju snart julafton också.. bl.a bla"

"Nää men va? Säger du det? Det måste jag ha missat? Är det därför det är så mycket människor ute på stan?" haha, en fet ironi i den rösten, när jag snackade med en kille igår. Haha, åh vad jag skrattade!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0