Det gångna året

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, tog studenten ! :D
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, som vanligt då
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? JAA! eller ja, X antal stycken faktiskt!
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, en granne. Hemskt tragiskt. Hon bodde mittemot.
5. Vilka länder besökte du? Bara Sverige, tragiskt men sant
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Ja verkligen! En egen lägenhet och ett HELTIDSJOBB
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Den nionde juni? Eller var det tionde? haha,
8. Vad var din största framgång 2007? Att jobba på h&m :D
9. Största misstaget? Oj, men det är för många.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jaa, jag har blivit HUGGEN av mitt ex. haha, sedan magsjuk och feber så.
11. Bästa köpet? Helt klart mina cheapmondayjeans. Så sköna!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder? Som vanligt då!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja absolut!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? "För vi har tagit studenten..."
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hemligt
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Shoppat för ALLA pengar?
18. Hur tillbringade du julen? Den har ju inte vart än!
19. Blev du kär i år? Ja det blev jag. Inte bara en gång..
20. Hur många one night stands? Nada!
21. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej!?
23. Bästa boken du läste i år? Det måste vara gossip girl serien alltså. Sjukt bra!
24. Största musikaliska upptäckten? Njae?
25. Något du önskade dig och fick? Ja verkligen!
26. Något du önskade dig men inte fick? Och det också!
27. Årets bästa film? Braveheart? den är ruggigt bra. Förstår inte varför jag INTE sett den tidigare...
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Åt grejer och jobbade på h&m. Mums!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja!
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Omtänksam? Maybe
31. Vad fick dig att må bra? Kärlek
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Men lätt Zac Efron. Måns också. Han är läskigt het!
33. Vem saknade du? PRIVAT
34. De bästa nya människorna du träffade? Alla jag träffat som är nya :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

heter filmen inte braveheart? :)

2007-12-21 @ 23:43:02
Postat av: MALIN

haha, jo det är så sant så sant! jag är för trött ;) En eloge till dig, jag ändrar på en GÅNG! haha

2007-12-21 @ 23:45:21
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0