En intervju med Malin

Märkeskläder eller secondhand?
Måste jag välja något av detta tar jag hellre märkeskläder. Jag vågar inte köpa på second hand. Haha..

Mac eller PC?
Mac, ge mig en tack!

Liknar du en kändis?
Alldeles nyss fick jag höra att jag var lik Kirsten Dunst, och det har jag faktiskt hört vid ett flertal tillfällen om jag ska vara ärlig, dock vet jag inte hur?! haha..

Bästa låten i världen?
Halleluja i den vackraste stämman på jorden, då är den kalas!

Är det ok med vita lögner?
Ja, hemskt att säga det men JA.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Har faktiskt ingen aning

Hur många timmar sover du per natt?
Ca sju är det nog.

Favoritsåpa alt. dokusåpa?
Jag älskar Desperate Housewives, är det något av de alternativen? :)

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Turkiets. Men bara kycklingen där. Så egentligen är det väl Sveriges? haha.

Vilket intryck gör du på andra?
Jag antar att jag är personen som aldrig är tyst. Fråga mig inte varför :P

Det här vill jag bli när jag blir stor
Har alltid varit en dröm att bli inredningsarkitekt. Dock kommer jag aldrig att förverkla den.

Detta skulle jag vilja prova på
vara lovsångsledare för hillsong ;)

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
Mr bean

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Människor som inte inser att de faktiskt sårar andra

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
I transportväg åker jag helst flygplan, men hatar att åka det. Jag har tusen olika tvångstankar men har lärt mig att övervinna dem. Jag får alltid ont i magen när de kysser varandra i "En prinsessas dagbok 2" - det blir för spännande!

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Omtänksamhet

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Malla och Mallis

Hur var du som barn?
Mamma och pappa säger att jag var så ordentlig och försiktig som barn. Jag var väldigt stor och var därför tidig gällande allt. Nu för tiden tycker dem att jag blivit en kvinna som sölar, JÄMT. Jag var bättre förr, jag vet

Vad tycker du om fildelning?
Jag har ingen kommentar

Varför bloggar du?
För att det är mitt intresse. Jag vill dela med mig av allt jag har att ge. Ge andra inspiration att ta efter och vara ett gott föredöme. Det hoppas jag att jag är också

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Absolut! Vänskap och vänner kan man alltid hitta men kärlek är två personer som verkligen funnit varandra. Det ska hålla för livet. Har man en gång hittat den rätta, är det svårt att släppa taget.. tror jag?

Vad kan man leva utan?
Egentligen det mesta, men hur kul vore världen då?

Vilket är viktigast hos din partner?
Har jag någon? Svar nej. Men det viktigaste hos en partner är ändå dennes stöd och pålitlighet. Det lät för bra för att vara från Malin, men tro mig, det är jag som svarar.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
JA! Det kan jag ärligt säga att jag har. Nu för tiden älskar jag mitt liv, så otroligt mycket!

Hur ofta lagar du mat hemma?
Räknas det när man öppnar skafferiet för godispåsen? Isåfall många.

Vad skulle du göra med ett friår?
Resa. USA, shoppa. ALLT!

Hur svarar du i telefonen?
HALLÅ! haha ALLTID!

Är du pinsam på fyllan?
Har jag någonsin vart på fyllan?

Vilken var din första konsert?
Gyllene tider, RIKTIG alltså.

Hur ser folk dig?
Genom att jag är på något sätt utmärkande. Vet ej hur, men jag har hört det. Tell me.

Människa som gör dig enbart ledsen?
Ingen jag har stött på faktiskt. Alla har goda sidor ändå.

Människa som gör dig enbart glad?
Min mamma :)

Värsta känslan?
Saknad, sorg och förtvivlan

Favorit tv-program?
Det har jag ju skrivit, men här kommer ett till : One tree hill

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Vakna upp och äta frukost. Kanske ta en promenad i solen. Mysa med någon vacker karl och efter det shoppa. Se på någon film eller spela spel. Att umgås. Och det ska såklart vara vid jul.

När grät du senast?
När jag åkte från Uppsala.?

Är du vidskeplig?
Vad är det? haha, jag och ord alltså...

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag har det så bra så, men jag kommer nog på någonting snart...

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
När jag var liten ville jag det. Haha, jag och Vickan stod på deras balkong och vinkade som självaste prinsessorna själv. Hon var Viktoria och Jag Madeleine. Haha, vi hade lakan på oss. Vad trodde de som gick förbi? Helt sjukt haha.

Vart går din drömresa?
Till USA, LONDON eller AUSTRALIEN

Vem är ditt drömragg?
Zac Efron? Han och ingen annan :D

När blir man vuxen?
Samma dag som du inte längre är barn?

Vill du säga förlåt till någon?
Nej tack.

Vem är din hjälte?
Det är många. Många många. Jag är mest glad för dem som har bett för mig. DE är mina hjältar!

Vad tror du på?
Ett evigt liv.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Självklart Lycklig

Vilka personer beundrar du?
Jocke. Det finns ingen som honom. Han är allt och lite till! :) haha.

Vem var din första kärlek?
Hmm, ha, inte här i bloggen alltså :P

Vem har makten i ditt liv?
Jag och ingen annan

Har du mobbat någon?
Nej, men jag har varit mobbad i så otroligt många år.. Till slut sa jag upp mig från det och här står jag nu, på egna ben.

Vilket djur skulle du vilja vara?
En guldfisk. De är grymma haha.

Har du någon fobi?
Många. Orka?

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Jag har varit med om så mycket pinsamt. Men när Lina hälsade på Hlinka tar nog det mesta. HAHA; det var grymt kul!

Har du snattat någon gång?
Aldrig ens en liten grej. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Josefin

trevlig intervju! :)

2007-12-17 @ 16:03:18
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: MALIN

Josefin: Haha, ja vad svarar man på det? haha, trevliga frågor kanske?! :D haha.

2007-12-17 @ 16:10:38
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: paulina.

Rolig lista! :)

2007-12-17 @ 16:11:54
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: beatrice

Gillar dina svar :)

2007-12-17 @ 16:20:11
URL: http://bbeatrice.blogg.se
Postat av: MALIN

paulina: Haha, ja det tycker jag med! Alltid underhållande att läsa litegranna :D

beatrice: Du gör det? Ah, grymt bra! haha, helt perfekt!

2007-12-17 @ 16:25:34
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0