En liten roadtrip 6/12

OBS: Bilderna har INGEN inbördes ordning :P

image1584

Ja mina kära vantar som har gått sönder. Vickan fotade på i bilen :) Jag brummade på minsann :P

image1580

Ja min kära outfit sådär klockan 22.13 på kvällen. "Nu ska vi iväg Vic," och hon var taggad till att följa med :P BTW: det där är min nya jacka som jag inte visat tidigare :P haha, nu får ni se den! Jag fullkomligt älskar den faktiskt!

image1581

Vic fick också vara med på outfit bild ;) Mycket vackert!

image1582

Smile, jag i ett nötskal sådär framför ratten! :P Åh, vad jag var trött här alltså! haha,

image1583

Behöver jag säga någonting mer än att vi är kusiner ;);) Det dumma här är ju att jag mer var intresserad av att delta i ett kort än att titta framåt på vägen :P men det gick bra ändå, sitter ju här! haha...

image1585

Vi stannade bilen efter vägen på en parkering och gick ut och fotade :P Olala, det är ikea i bakgrunden här. :)

image1586

Och Vickan fick även hon en sådan bild. Snygga bilder faktiskt, dock tog jag ett bättre kort än vad hon gjorde. HAHA, nej men jag försökte få henne på mitten :P

image1587

Den här bilden kommer jag faktiskt inte ihåg att den togs :P haha, rörig som man är.

image1588

Vi hittade en grym bil. Vic fick modellera :P haha, läckert

image1589

Och slutdestinationen blev hos Johanna sötnötsgumman. Haha, vi överraskade henne och hon kom ut happy! Det är vänskap det :)

Nää nu ljög jag verkligen. Vi slutade ju på coop :) haha, i en timme!

Kommentarer
Postat av: Therése

är jackan från vero moda tro? :O

2007-12-09 @ 10:23:24
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: MALIN

Tess; Jacckan är verkligen från veromoda, jag älskar den så mycket. Den är så mjuk och go! ;) haha, ni säljer massa bra saker! PUSS!

2007-12-09 @ 13:35:47
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0