En riktig diva?

image1604

Min kusin Vickan. Ja vad kan man säga om denna underbara kvinna? Här står hon och ska visa upp outfiten, hon ville också göra så en dag ;) Haha. I allafall kan man säga att hon är som det står nedan:

1. Hon tar på sig alldeles för mycket saker och skäller istället ut alla människor i sin omgivning, dvs det går ut över MIG
2. Hon kan ibland få utbrott på saker man egentligen inte pratat om, men som hon tänkt på
3. Hon kan verkligen somna framför tv:n, eftersom att hon är helt slutkörd
4. Hon är jordens bästa kvinna på att laga mat (det är inte jag, men jag diskar, det är nog min uppgift)
5. Hon är duktig på att göra det hon ska, det har jag märkt. Mycket bra ;)
6. Hon är verkligen genomsnäll och vill allas bästa
7. Hon kan verkligen övertala människor, dock inte mig, för jag säger jämt emot. Kanske då efter en timme eller så
8. Hon har egentligen kloka värderingar och det beundrar jag henne för, dock blir jag som sagt arg ibland. Alltid. Nästan
9. Hon är Världens bästa kusin och världens bästa kompis. Det är perfekt, för vi har alltid roligt ihop, jämt. Det känns så bra att vi ska bo tillsammans for a while. Grymt bra!
10. Hon är helt enkelt kanon! Och det är grymt mysigt när hon hör av sig med sms. Det gillas

Nu kommer jag troligtvis få en utskällning i kommentarsfältet av min kära viktoria, haha, men jag står för det jag säger, eller kanske jag får ett tel-samtal? Hmm. Btw. Nu får man inte ens använda bindestreck längre, men jag går emot lagen och gör så ändå, känner att det närmar sig en rättegång...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Maaaalin, kom hit och diska åt oss också, det ser för hemskt ut här i vårat kök!

2007-12-15 @ 16:41:05
Postat av: MALIN

Jonas: Hahaha, Men håller ni ingen ordning och reda? Detta är ju förskräckligt. Ska lilla Malin behöva åka uppåt landet för att få lite julefrid? Det kanske e så illa! :P haha.

2007-12-15 @ 20:44:17
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0