Farmor vid matbordet

Gunilla säger: Malin, nu måse du prova bulgur!!!"

Malin: NEJ tack, ja vill verkligen inte..

Gunilla: Jooda, du måste lära dig att äta nya saker...'

Malin: NEJ, jag vägrar. Jag vill inte spy hela nyårsaftonen och att hela kvällen blev förstörd

Farmor: Vad säger ni?

Gunilla: Vill ni ha bulgur?

Farmor: Bulgur? Burger? Det finns ju på MAcdonalds

SKRATT! haha..

Faarmor: Aa, det är sånt liv här så man blir ju rakt snurrig

Farmor igår: Ja jag blir ju fundersam. Ska man verkligen ha sådär litet tyg, FRYSER DU INTE OM STJÄRTEN? (jag springer runt i string överallt)

Malin: Nej farmor. Jag fryser inte och jag passar inte i vanliga hederliga trosor

Farmor: Ja jag tycker då minsann att det är mycket pengar, på ett litet tygstycke. (sitter och muttrar i soffan) haha, jag börjar skratta ihjäl mig

Victoria: MORMOR börja använd hörapparaten

Farmor: VAA?

Victoria: BÖRJA ANVÄND HÖRAPPARATEN

Farmor: Jag HÖÖÖR

Victoria: Men gör det istället så slipper vi pprepa allt

Farmor: VAA?

haha, och såhär kan det se ut ;) SÅ KUL ! Men vi älskar henne allihop :) haha,.

Kommentarer
Postat av: Hannapanna :D

HAHHAHAHAH! jag sitter verkligen och kiknar av skratt malin. OH MY, jag kan verkligen se allt de dära framför mig som en film ;-)

2008-01-01 @ 18:28:22
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0