Första advent + Uppsalabo!

Jao, idag väcktes jag av min bror och som vanligt varje år öppnade vi paket. Jag fick en bh, sminkvässka och en hårborste! :) Alltid mysigt att öppna paket på advent, ett paket varje söndag! Olala, det gillas! Sedan blev det julkalendern och efter det göra sig iordning för jobb. Klockan 11 började jag och jobbade till klockan 16. Simon kom och hämtade mig där och skjutsade mig sedan till flygplatsen. Han fick äran att hjälpa mig bära. Fyra väskor höll jag i och checkade in. När jag skulle väga väskorna blev det helt plötsligt ingen vägning utan han bara "då är du klar" "Jaha, men du, den här e JÄTTETUNG" sa jag med ett flin... det charmigaste jag har så att säga "Men du, det skulle du aldrig ha sagt, då måste jag ju väga den" flinade han tillbaka, Skit också tänkte jag "Men du, det behöver du inte, bara för att jag är ärlig kanske jag inte behöver betala 70 kr, eller...? Smile smile smile, "vi gör såhär" och sedan klistrade han fast "heavy" på min 22 kg tunga väska, min andra väska var inte alls lika tung och de två andra var handbagage, varav EN dataväska. Imorgon ska jag fixa trådlöst hade jag tänkt, ska kika omkring på stadens gator. Ska även skjutsa Victoria till jobbet (förresten Victoria och Frank var så söta som kom och hämtade mig på arlanda :):)) och Debbie till skolan, ska handla och mysa på. Eventuellt besöka ikea, jag har ju ändå ingenting annat för mig, och vet ni vad. JAG ÄLSKAR DET! Jag är äntligen i Uppsala och det är här jag hör hemma. AMEN!

Btw: Jag hade en otäck flygning även denna gång, dock uppskattar jag trevliga piloter, ni är guld värda!

Kommentarer
Postat av: Johanna

VÄLKOMMEN MY DEAR!!

2007-12-02 @ 21:53:30
Postat av: Sofie

Va mysigt med Adventpaket.. :)

2007-12-03 @ 22:09:17
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0