Från det ena, till det andra





Aaah, jag bara packar och packar och vet inte ens om jag packar längre, jag har verkligen INGEN som helst ordning och tänker INTE HELLER på om någonting matchar, det får jag ta där nere, höhö. Sjukt men sant! Under där någonstans ligger alltså min nya pälsjacka, plus min nya väst, men vart vet jag inte. Jag hoppas bara att de är med. Plus att jag inte fick ta en till väska för mor, så jag tar min rosa nikesportbag istället plus min dataväska med datorn i, plus handbagage också denna väska förstås. Hjälp vad mycket det blir i slutändan ändå.

Jag ringade in mitt namn i almanackan på jobbet igår, haha den 10:e har jag namnsdag "Idag har jag namnsdag, glöm inte BORT MIG, ring 070 osv" hahaha, I höll på att skratta ihjäl sig, "alltså malin du e så skön" haha, :) Love

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0