Grattis till Malin. Tack

Idag är det MIN dag, det är nämligen MIN namnsdag och har så varit så länge jag kan minnas. Vad är nobeldagen när Malin har namnsdag liksom? haha, nej då. Men det är lite skoj. Har redan fått FYRA sms och så mycket har jag aldrig fått på bara någon timme när jag har haft namnsdag. Otroligt bra och otroligt kul!

Idag blir det en lugn dag, jag är INTE sugen på shopping eller liknande, det får bli imorgon. Och jag är inte heller sugen på att åka hemåt. Snart är det här mitt hem, åh vad jag längtar.

Grattis alla ni som heter Malin :)

image1595

Jag och Vic i jordens varmaste dagar. haha, fyrtiofem grader varmt i skuggan och ingen ac är faktiskt lite för mycket.

image1596

Oj, oj. vilken gammal bild. Men fortfarande är det jag i alla fall. Samma gamla Malin. Jag tror att den är två-tre år. Och det var nyårtime.


Igår var det verkligen hur kul som helst hemma hos Becky. Victoria, jag, Emma, Sofia och Andrea plus Becky själv var där och pratade glatt till varma mackor och lite annat smått och gott. Mycket trevligt! Dock tragiskt att det alltid ska regna. Hemskt väder. Har hört att på onsdag ska det bli sol. Vi får la hoppas! ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Men GRATTIS på namnsdagen Malin!

2007-12-10 @ 15:40:00
Postat av: faster

Grattis Malin.....presenten finns ....ja det blir en överraskning....under kudden kanske....?

2007-12-10 @ 21:41:13
Postat av: MALIN

Jonas: Men tack tack tack tack :D haha

faster: Tack världens bästa du ;) Och jag älskar min present! haha, så kul så kul, ska ta på mig dem idag! :D

2007-12-11 @ 10:19:53
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0