Hemmafru?

Kan du tänka dig ett liv som hemmafru? Skulle livet då vara precis så flott som det är hos "desperate housewives" (eller flott och flott, det är frågan, är det egentligen flott?) skulle jag nog kunna tänka mig det. Jag tycker om att planera dagarna precis som man själv vill ha det. Såsom jag gör precis just nu. Jag kan ta en promenad, för jag har tid. Jag kan åka till ikea, för jag har tid. Jag kan umgås med vem som helst, FÖR JAG HAR TID! Innan hade jag ingen tid, jag jobbade sju dagar i veckan, alltså 26-27 i månaden. Det känns bättre nu, men samtidigt saknar jag jobbandet litegrann ändå!

Vickan gör mat i köket, för det är jag K A S S på, jag ska värma den Gunilla gjorde igår, tjolahopp! Nu är jag hungrig, ja det kan du skriva upp!


Ikväll avslöjas Brees bluff! Olala, det kan bli spännande... :P Vem är din favorit av dessa kvinnor?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0