Heta trender till våren

  • Batik! Den trenden kommer verkligen bli stor! Jag tror på batiken. Den började lite smått detta år men nästa kommer den expandera över världen. Satsa på det! Enkelt att göra hemma också!
  • Orange. Färgen är makalös och syns verkligen. Vill du sticka ut. KÖP!
  • Midjan blir lägre och lägre. Och idag provade jag verkligen en idiotiskt snygg skjortklänning, rutig, där midjan nu sänkts ner någon dm och är mitt på höften. Bra för vissa som inte har höfter, men sämre för oss hederliga kurviga som vill visa smalare midja. Hmm, jag tror ändå på den. Skönt att slippa skärpet som drar åt i midjan. Vad har ni för synpunkter?
  • Chinos. Ruggigt snygga! Jag ska verkligen investera i ett par för de kommer bli såå stora. Uppvikta eller inte. Gör vad du vill, bara du använder dem...
  • ... till klackar. Så snyggt så snyggt! Jag tror på klackar, men det är dock jobbigt att ha när man redan är lång tyvärr. Jag ska krympa till beach 2008 - på längden!
  • T-shirts. Dessa ting tror jag fortfarande på. Jag älskar dem med fina tryck. Satsa på en med musse pigg, snygg snygg!
  • Mönstret ska verkligen vara blommigt. Så snyggt! Jag har redan nu spanat in en blommig sak på vero moda och skulle verkligen vilja vara en stolt ägare till denna. Så sött! Särskilt med en bra kombo blir det helrätt!
  • Och kom ihåg, väskan ska hållas i handen INTE under armen

Enjoy ;)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0