It's a lovely morning

Well, jag ställde väckaren på 08.38 (ja, även där tvångstankar, haha, kan inte ställa på någonting JÄMT vet ej varför :P) men klev upp alldeles nyss. Det gick inte att kliva upp, inte det minsta. Hjälp, jag har blivit för lat. Alldeles för lat. I och för sig var jag på ica för att hämta banankartonger igår, för att kunna börja packa, det fanns inte en endaste. Varför ska alla ha dem just nu? Vem flyttar runt jul? Vem slår in julklappar i BANANKARTONGER? jag blir galen. Istället fick jag åka hem, utan en enda liten fjuttig kartong. Vad ska jag då packa i? Och när ska jag packa? På självaste julafton?

Igår ringde en man och sa att jag ska läsa julevanheliet, på julottan, klockan 7 på morgonen, på juldagen. Det är inte tidigt, nej nej. JO.

Det som jag nu vill komma fram till var att det var underbart att vakna till en soluppgång, himmelen var alldeles röd/rosa, och jag som skulle ta ett kort, dock orkade jag ju inte kliva upp :P haha..

image1672image1673




















Det är någonting som är lika ändå.. Vad vad vad? Äsch, nu måste jag ta tag i dagen, är trött som en gnu, och ska faktiskt JOBBA idag, JOBB betyder h&m, Olala, äntligen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

maaalin haha du är töntig! :P

2007-12-19 @ 10:33:33
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: MALIN

Johanna; men du din tönt, det kan du vara själv ;) haha, love you ändå.

2007-12-19 @ 11:26:38
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Johanna

and I LOVE YOU!! :DD ;) du är så söt du! och snart blire nyår my dear malin:)!!

2007-12-19 @ 14:29:45
URL: http://johannasten.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0