Jag vill INTE hem

Nu sitter jag och kollar på avgångar, det går fyra plan. Vilket ska man ta? Det är frågan. Måste boka ett i alla fall, men jag vet tyvärr inte hur man gör :P haha, får ringa papsen med tanke på att mor är i Finland. Alla bara flyger hit och dit i min familj. Aja, igår när jag kom hem låg det finbäddat i min soffa och över där en lapp, med jättefin text och sedan en present under kudden (med tanke på min namnsdag) Ahh, de är så söta i denna familj. Fick jordens snyggaste örhängen, jag gillar dem VERKLIGEN, ska ta dem på mig idag! haha, Hur bra som helst. Örhängen och jag går verkligen ihop, som katt och fisk, som hammare och spik, som grytlock och gryta som pensel och papper osv. :)

Igår såg vi iallafall The Heartbreak kid. Men jag måste erkänna att de roligaste där var inte filmen utan de två galna typerna framför. Haha, två stycken sköna män i sina bästa år, satte sig Precis framför oss, när ändå hela salongen var tom. Haha, de flyttade sig efter att den ena sagt till den andra för att göra en lång historia kort. Men vänta nu, det kom faktiskt fyra människor till så åtta stycken var vi inne i salongen. Filmen i sig var riktigt skoj också faktiskt, Eva Longoria överraskade och var med! Det var skoj! :)

Nu är jag verkligen trött. Haha, alltså här snackar vi inte "Femtonminutersvarianten (ni vet det som går över på femton min) trött utan TRÖTT. Kom i sängen runt tre och sedan upp innan sju för att min kära faster kommer ner och väcker mig. Haha, ja det är sådant man får ta. Kunde dock inte prata så mycket, fick så otroligt ont i halsen, man har som ondast på morgonen och kunde inte heller andas genom näsan. Men heey, det är sådant som händer. Jag sa därför till henne att "JAG ÄR TRÖTTT" haha, sedan kom Debbie och vi såg julkalendern. Ah, jag gillar den ändå. Julmys. :) Imorgon är det lucia. Då måste man vara uppe ÄNNU TIDIGARE! haha, galet sjukt!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Men vänta nu Malin.. Luciamorgon är ju på TORSDAG!

2007-12-11 @ 17:03:32
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0