Jocke är bra han

image1732

Olala. Jag tycker att det är hemskt att det är så lite människor som det är här detta år. Faktiskt. Men alla har ju flyttat eller så firar de nyår på någon annan ort. Hemskt igen! Men ändå. Vi är här, vi har grymt kul! Och det kommer mer människor till ikväll och imorgon. Absolut! Förresten är morgondagen ordnad nu också. Hallelujah!

Åter till bilden. Jag tog den uppifrån läktaren där jag och vic satt och det var hur bra som helst. Han fångar verkligen människor. Så otroligt bra!

En sak till: Jag har insett precis hur jag vill ha det nu. En bra man är en man som ägnar hela sitt liv till Gud och sätter honom före allting annat. Det är såå jag vill leva, det är såå jag vill ha det i ett förhållande. Nämnde jag att jag är lycklig? Jag är verkligen lycklig. Jag har det hur bra som helst faktiskt. Jag är glad. Och nu ska vi äta :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0