Johanna Johanna

image1566

Du är vacker som en nyponros, en sommardag, ett lass med godis eller varför inte jordens snyggaste Kappa? Du är i alla fall helt underbar och det är bäst med dig!!! Kom hit på en gång så vi kan mysa, jag som har köpt hem så mycket gott nu, i alla fall popcorn! haha.. :)

Åh puuuh och dynamit, nu har vi kommit hem från all handling, tre timmar senare! haha, men kul har det vart och middag håller på att tillagas. Det gillas! Och med tanke på min sena natt inatt så ska jag lägga mig tidigare ikväll, men ja, jag hinner ju ändra mig ändå faktiskt! haha.. galet, jag kanske får någon kalabalik och bara MÅSTE se en dvdfilm. Det får tiden utvisa.

Förövrigt har jag nackspärr eller något liknande, haha, alltså jag kunde inte vrida på nacken inatt, jag tog hjälp med en arm. Det är iallafall inte MITT fel, det är min fasters, som möblerar om och ja, det blev kanske bra men ansträngande för en kvinna som jag ! :d haha, eller alltså när vi såg film.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0