JUL JUL JUL

image1703

Åh här ska ätas. Och det gjorde vi verkligen! haha, mer mat mer mat. Jag rullar fram nu alltså. Aldrig känt mig så tjock som ikväll, men det är så det ska göras!

image1704

Jaha, nu väntar en utskällning imorgon för att jag lagt in bilder INGEN vill att jag ska lägga in ;) haha, här är dock från vänster min morbrors brud och sambo Suss + Melissa där emellan, deras dotter, min morbror Samme, mormor och morfar plus min andre morbror Jörgen. Trevligt värre!

image1705

Melissa är jordens gulligaste unge och hur glad som helst! Hon var helt genomsnäll hela dagen idag! Ah, så underbar!

image1706

X antal paket under granen! haha, det gillas verkligen! ;) Massor bakom också, tillslut hittade vi mitt minsta, efter några timmar, jag kom på att jag lagt in det MITT I GRANEN! haha, mamma hittade det ;)

image1707

Ännu mer klappar. Vi fick bygga ut ;)

image1708

Jag tog tillfället i akt att fem minuter innan kalle anka ringa min faster och mina kusiner! Så underbart att höra deras röster också. Myspys! Mamsen knäppte ett litet kort.!

image1709

Ja man kan undra vad jag gör här som är roligt? Oscar gjorde någonting och tog kort från jordens bästa vinkel enligt honom själv, dubbelhaka plus att bh:n syns, men jag bjuder på denna, det är ju JULAFTON! haha...

image1710

Jag och min vackra kusinvitamin Melissa. Så underbart söt! Vi matchar varandra i rött :) Olalaa... Dock en miss att min klocka är rosa.. haha..

image1711

Aaah, jag ser helt slut ut, och det var jag verkligen också. HELT TRÖTT! haha, det var såå varmt och allting. Men kul hade vi! Jag visar stolt upp min kära mixer ;)

image1712

Vackra damer, min underbara mamma och Melissa är här på bild. Melissa som precis skulle åka iväg på nästa julfirande! Så söt i sin overall med hjärtan på rumpen :P haha..

image1714

Jag avslutar med en bild på mig själv! :D haha.. Nu e jag trött minsann!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0