Juldagen

Jag är trött trött trött Malin är så jättetrött. Verkligen, jag lovar. Det kan tänkas att det blir Stockholm på torsdag, faktiskt! Vore asgrymt :) Så taggad så. Vill shoppa litegranna, något reaplagg skulle inte skada, men det blir väl samma visa detta år - att jag inte hittar någonting. För trots allt så e jag verkligen en sådan tjej som tänker efter vid rea. Det har jag INTE fått av min kära faster ;) haha..

Så är det då min sista dag här hemma. Känns knasigt på ett sätt, men heltaggad på ett annat. Hjälp. Haha, jag kommer sakna hela min familj så otroligt mycket egentligen, men samtidigt blir man äldre och det är av naturen! haha, i alla fall åker jag till Uppsala imorgon, eller jag FLYTTAR till Uppsala imorgon. Det blir bil och det blir ett redigt flyttlass, resterande av grejerna tar mor och far ner i januari. Så jag börjar lite smått nu. Men ändå. Upp och hoppa tidigt imorgon, men iofs, resan tar bara ca 5 timmar. Det är kanon!

image1722
Diva. Mäh, jag är faktiskt lite lik Marie Picasso här, haha, eller är det bara jag som yrar?

Kommentarer
Postat av: Karin

fin bild:)

2007-12-25 @ 22:08:39
URL: http://karinolofsson.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0