Kors i taket

Hör och häpna, Malin har härmed stått och lagat mat. Men ni ska inte förvänta er något stort.. Jag gjorde köttfärssås och makaroner. Goda sådana. Husmanskost is the shit, men ingen gör köttfärssåsen som min faster alltså. Hon kan hon.

"Men Malin, ser du hur det ser ut här?" Mamma skriker för att jag sölar ner hela spisen... Jag kan väl inte rå för att köttfärsen sprutar upp av sig själv och att makaronerna kokar över, bara sådär...

"Nej, det gör jag inte.." Jag kommenterar min mors kommentar i en nonchalant syn

"Nähä" och sedan börjar hon städa...

"Alltså jag undrar verkligen hur det kommer se ut när du flyttar..?"

"Men mamma, det vet du ju, hur fint som helst, då kommer jag verkligen ta tag i allting, det kommer vara det finaste hem du sett.."

"Men varför kan du inte börja med det nu då?"

Jo det ska jag be att få tala om, jag pallar inte det. Alla bara skitar ner ändå. När jag har eget, DÅ kommer det vara kalasfint, ingen som skitar ner. Ingenting. Hur bra som helst. Jag längtar. Såå mycket. Först måste jag komma på ett sätt att tjäna pengar, funderar för fullt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så sa jag innan jag flyttade hemifrån och nog är det stökigt för det. ;)

2007-12-18 @ 23:17:00
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se
Postat av: MALIN

Sofie: haha, är det så? ja det kanske är jag som har för höga förväntningar :P haha..

2007-12-19 @ 10:09:20
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0