Lättare sammanfattning

Aaoow, sa jag att jag älskar mitt jobb? Eller det jobb jag igen får om två och en halv vecka? olala, jag kommer ändå tillbaka till h&M vid jul! Det blir g r y m t! Idag jobbade jag på ica, och imorgon också, vilket innebär att jag IDAG måste packa, funderar på 72 väskor, men mor sa HÖGST TVÅ. Jahapp! Jag måste alltså packa, vad ska man ha på sig, i två veckor? Jag funderar och funderar, det är svårt det där med att ta med sig RÄTT GREJER, jag vet ju inte alls vad jag kommer att göra, hujedamej.

Igår käkade jag frukost, lunch på subay Mm Mackor mackor & godis plus kvällsfika.. Idag blev det frukost och lunch en timme senare, haha, jobbigt det där när man börjar 12 och slutar 16, har ingen rast så jag käkade halv tolv. Och nu har jag ätit godis och druckit oboy, tog även två mackor. See you! Nu kallar tv:n. Och jag har fortfarande inte lagt upp bilder, en SKAM faktiskt.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0