Listorna har erövrat mig

Med tanke på att jag egentligen inte gör någonting vettigt och de andra tittar på ett program jag inte vill se, skriver jag mig en till lista, eller rättare sagt: fyller i!

01. Fullständigt namn: M A L I N. Malin alltså
02. Exakt ålder: 19 år och snart 3 mån, den 19:e
03. Vart bor du: Snart i Uppsala :D
04. Bor tillsammans med: Min familj, och i Uppsala blir det släkt
05. Husdjur? Nej
06. Färg på ditt hus? Ljusgrått och vitt hemma och här i Uppsala tegel
07. När är du född? 1988
08. Klass? Det har jag blivit för stor för, eller för liten om man jämför universitet
09. Vilket år tar du studenten? 2007. Tack tack.
10. Något jobb? Lite extra på ica och även några dagar på h&m, måste skaffa mig ett riktigt här nere nu
11. När gick du upp i morse? Precis alldeles nyss :P haha, pinsamt
12. När ska du sova? Ja du, senare ikväll när jag kommit hem från flyget?
13. Duschat idag? Sla alldeles strax göra det också
14. Kramat någon idag? Ja
15. Pussat någon idag? Inte det tyvärr.
16. Vad har du ätit idag? Har inte kommit så långt ännu, haha,. det kommer!
17. Dagens klädsel? Ett täcke
18. Dagens smink? Alltså jag är för tröött :P
20. Dagens roligaste? Att de där männen bara plingar på och jag står här naken, fick lov att dra på mig täcket för att skyla mig, haha, sedan ursäkta att jag sovit tills nu:P
21. Har du många vänner? Jag har så jag klarar mig, på pricken, jag vill ha fler :D haha
22. Vem va du med senast? Öhm jonas
23. Vem kramade du senast? Se ovan
24. -
25. Hur många har varit otrogna mot dig? Ingen så vitt jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? Frank
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Frank haha, det stod följande: "Tack, va skönt att du litar på mig, typiskt en tjej å säga så när dom just lyckas övertala en kille ;P men blir bra de, hörs imorn :P prupp" haha, det är våra sms det.. jag kan det där med att övertala :P (fast egentligen fick jag ett till senare, men hade precis skrivit in detta :P)

FAVORIT
31. Film? The notebook faktiskt. Så otroligt bra!
32. Låt? Home, var längesedan jag hörde den nu. Måste lyssna på en gång.
33. Mat? Kyckling kyckling kyckling! jag älskar det
34. Dryck? Vatten eller cocacola zero. Så god den har blivit. Pallar inte den vanliga colan så stark :P haha
35. Färg? Ja grått på kläder då, rosa allt annat
37. Stad? Stockholm
38. Land? Jag säger Sverige
39. Ämne i skolan? Svenska, så otroligt kul!.
40. Strul? Haha, jag har en favorit

SENASTE
41. Personen du tänkte på? Ja du/ni kära vänner. Jag tänkte på någon på ginatricot kanske? Jag vet inte.
42. Personen du pussade? -
43. Gången du spydde? När jag var i Åre. Fy vale alltså
44. Gången du grät? Igår
45. Pizzan du åt? Men usch för pizza, det har ALDRIG vart min grej.
46. Gången du var i Göteborg? 2004 tror jag? Ja.
47. Gången du var i Stockholm? Det var bara för någon månad sedan :)
48. Gången du var full? Aldrig varit faktiskt
49. Gången du var hög? Och inte det heller
50. Personen som såg dig gråta? Mamma kanske?

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Hund
53. Festa eller hemma och mysa? Mysa, så mycket roligare
54. Tvspel eller datorspel? Sims 2 på datorn och gutiarhero på tv:n
55. Singel eller upptagen? Upptagen
56. Hångla eller ha sex? Hångla
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Ingenting
58. Ragga eller bli uppraggad? Jag raggar nog :p haha.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Ja kära tider, vart är världens påväg
60. Har du svart hår eller blondt? Blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blå
62. Choklad eller lakrits? Chocklad , men skämtar du eller? Den dagen jag äter lakrits flyger grisarna
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Ingen av dem :P
66. Pizza eller kebab? Svårt val, jag tycker inte om dem
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Älskas
69. Leva eller dö? -

ANTAL
70. Personer du älskar? Familjen och mina vänner
72. Pojk-/flickvänner du haft? -
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Vadmenas?
74. Glassar du ätit på en dag? Det kan vara hur många som helst :P
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inte en enda
76. Gånger du haft minnesluckor? Inte en enda
77. Gånger du varit hög? Usch.
78. Personer du saknar just nu? En
79. Gånger ditt hjärta brustit? Det har hänt

VEM
80. Vill du kyssa nu? Haha, haha, det ni
81. Ska du träffa imorgon? Alla kunder igen
82. Sjöng du senast för? Vickan?
83. Chattade du senast med? Lina, världens bästa Lina
84. Spelade du dataspel med senast? Det kommer jag inte ihåg faktiskt
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Samma som jag vill kyssa.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Det finns en
87. Förtjänar att dö? Det gör väl ingen för tillfället :P
88. Är söt? Många
89. Vill du sova med inatt? Mig själv, haha, men om jag fick välja någon annan så..
90. Strulade du med sist? -

VAD
91. Gör dig glad? Kärlek
92. Gör dig ledsen? Falskhet och oärlighet
93. Vill du helst göra nu? Bara bo här och ha alla mina grejer här nere, redan 
94. Önskar du att du slapp göra? Bära alla väskor :P haha, och åka flyg jag har börjat må väldigt dåligt i flygplan vilket INTE är kul
95. Vill du ha nu? Kärlek på en bra nivå
96. Önskar du dig i födelsedagspresent? Så långt har jag inte kommit ännu
97. Längtar du till? Den dagen jag gifter mig :)
98. Tycker du om dina betyg? Jag är mycket nöjd ja.
99. Ångrar du i ditt liv? Vad ger det?
100. Är det bästa som hänt dig? Mycketmycketmycket!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0