Lite återblickar!

image1556

Oj, detta var längesedan, jag hittade bilden nu, haha, kommer inte ens ihåg när den är tagen, men några år på nacken har den i alla fall. Alla ser så unga ut, inte minst jag... Jag ligger där då i mitten för er som undrar. Var en typisk jeanstjej förut, nu är jag en typisk klänning/kjol tjej, tider förändras. Otroligt mycket!

image1557

Jag, Victoria (kusin) och min farmor. Vi sitter där och myser :) haha.. Fortsätter på samma spår i samma kläder...

image1558

Dessa damer känner jag igen. Vi är BÄSTA kompisar hela högen. Love. Det är då Johanna, Jag och Vickis. För två/tre år sedan kanske? Jag var blekast, och allt var som vanligt.

image1560

Haha, ge mig styrka. Turkiet 2006. Vi var nog lite brända, allra minst jag. Och detta var ungefär dag 2. Haha, olala. Kul var det i alla fall! Älskar utlandet, man uppskattar hemmet så bra :D

image1561

Och här är jag ute på gatorna. Sådär lagomt brun/röd. Och det var grymt. Jag älskar att få färg på kroppen, nu är jag såå blek så blek. Haha, vilka minnen man har!

image1562

Jag och en brud från Norrland, hur söt som helst vid namn Ida. Hon och En tjej Malin och jag och Vickis gick ut och åt en kväll. Här med en man som serverade! HAHA, han kom ihåg oss från 2004 :P

image1563

Vic smakar något alkoholfritt. Jag vågade inte :P haha, en fegis som jag var/är. Hon tyckte dock om den!

image1564

Jag och Kusinen på youth 2007. Hur kul som helst!!



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, måste bara säga att på bilden med din kusin och din farmor är du så himla lik Titti Schultz, hon på Rix FM :D

2007-12-04 @ 17:51:57
Postat av: Sofie

Härliga bilder :)

2007-12-04 @ 19:00:28
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: jonas

hahahh.. shit d räcker ju inte me att vicky e as lik sin mamma.. haha.. hon kommer nog se ut som sin mormor när hon blir äldre.. sjukt kul!

2007-12-05 @ 17:55:07
Postat av: MALIN

Ida: Men vaa, haha tycker du det? Ja se där se där, haha, vad kan man säga? Jag tar det som en komplimang! :D hon e ju bra söt! haha

Sofie: Tack tack, jag älskar bilder faktiskt! Det är grymt roligt!

jonas: alltså jaa, de är så fruktansvärt lika varandra, helt galet... Man ser verkligen att det ligger något i generna! :D haha.. Smart

2007-12-05 @ 19:48:52
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0