Lördag, lägenhetsvisning

Olala. Nu ska vi iväg och kolla på lägenheter. Två stycken faktiskt, blir grymt. Helt nybyggda, :) Sedan blir det gränby för hela slanten, hur mycket erbjudanden som helst idag! Grymt bra, för att inte tala om godis 2,90:- Otroligt bra. :P haha, fast iofs har jag inte ätit godis sedan i söndags så jag är inte ens sugen. Thank God!

Och en grej till, Tack svenska folket. Ni röstade rätt för en gång skull! Amanda sjöng falskt rakt igenom hela sista låten. Helt makalöst. Marie är en värdig vinnare.

Nää nu måste vi åka iväg! Tjolahopp! Jag är klädd i ribbade mörkgrå strumpbyxor/tights/leggings, vit tischa, svart paljettväst och utsläppt hår. Till detta fuskpäls och ett par skor! haha, igår gjorde jag mig hemmastadd här och rensade deras byrå så jag också skulle få en låda, till mina halsdukar, mössor och vantar. Oj hjälp vad mycket grejer jag kommer ta ner efter jul. Vi får nog bygga ut! See you later.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0