Malin i storstadslivet

Ja, vart ska jag börja? Haha, jag skjutsade Vic till skolan och sedan följde jag med henne in där. Hur mysig skola som helst. Riktigt gammal och riktigt gammalt inrett, det kändes som ett slott. Men sedan när jag fick höra att det inte gick att ha trådlöst nätverk där inne tappade den charmen! haha, nej då. Men mysig är den! Efter det gick jag ner mot stan och då hände det. Jag var fruktansvärt arg på att jag för en gångs skull lyckades hålla mig på EN sida (ni vet en gåsida och en cykelsida) av trottoaren. Nöjd och belåten var jag till dess att cyklisterna bara brummade förbi mig på MIN sida. De liksom körde fullt ös och jag fick hoppa från den ena till den andra sidan. Till och med använde de ringklockan! Haha, jag förstod ingenting och blev nästan arg till dess att jag såg, när vi kom fram till en korsning, att det faktiskt var JAG som gått på fel fält. Haha, opps, förlåt! Men grejen är den att jag inte är van. :P

Det blev en riktigt snygg sak från ginatricot idag. En svart liksom jackmodell i kortare modell. Ahh, ni får se den! :D haha, men jag älskar den! Perfekt till mina paljetter. "Vill du runda upp en krona till röda korset?" "Ja men ABSOLUT" skriker jag nästan ut, haha, jag tycker alla är så snåla nu förtiden. Det finns alltså människor som säger nej tack och betalar sina 299, istället för 300. SKUMMA TYPER! Runda upp för Guds skull :):):)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0