Nya besökare: Välkomna!

Jag är helt fascinerad. Hela min blogg har skjutit i höjden. Hur många nya besökare som helst och jag älskar det verkligen och det var NU det slog mig, jag måste göra en liten minipresentation av mig själv för att ni som inte ens vet vem jag är, får en inblick i saker och ting. Då startar jag:

Mitt namn är Malin och jag är nitton år, är född i september. Bor för tillfället i Örnsköldsvik, lite utanför, men ska på annandagen dra ett flyttlass till Uppsala. Där ska jag vara inneboende hos mina kära kusiner + faster. Det blir grymt. Till att börja med, sedan en egen lägenhet. Jag är svag för godis, och äter till dess att jag mår illa. Hemskt egentligen. För mig är Gossip girl en gudomlig serie både som bok och tvform. Shopping är det bästa jag vet och med en merit att ha jobbat på h&m tar jag världen som den kommer. Jag ska Jobba där senare också, det har jag bestämt. Kärlek är det bästa som finns men just nu lever jag som en lycklig singel. Det känns bra. Sunes Jul är för mig en ren självklarhet, det bästa jag vet. Sommaren är kalas men julen är sneppet bättre. Tidningar finns det inte nog av. Den bästa är trots allt Solo. Tack Gode Gud för plattången och även för oboyen. Jag hade som mest 93 linnen i min garderob när jag var i högstadieåldern, man kan tro att jag samlade men så var inte fallet. Jag blev förvånad och skrek rakt ut när jag fick reda på att en kille som jobbar på weekday i Uppsala har över 300 par jeans i sin lägenhet. Kyckling är det godaste jag vet. Inredning är det bästa som finns och jag hatar verkligen stökiga och ostädade rum. Håll ordning tack! Jag har inget husdjur och ingen annan i min familj heller. Min passion är att sjunga och spela piano, men en karriär kommer det aldrig bli. Korv med bröd har jag slutat att äta, bara för att. Just nu äcklar det mig, men däremot min fasters korvstroganoff är grym. Hemma springer jag omkring i underkläder när jag är påklädd, annars relativt naken. Så också i Uppsala. Alla är vana nu och Alla klagar. Jag tycker om att promenera och frisk luft, när jag har tid. Stockholm är jordens vackraste stad, än fast alla säger att Göteborg är metropolen för tillfället. Jag längtar till att åka till Hillsong i Australien, det är min dröm. Att köpa en lott och vinna en miljon - en annan. Modohockey var grymma förra året, nu är de totalt värdelösa. Jesus är min bäste vän och jag älskar att lovsjunga hans namn. Bibeln är omtyckt av mig, där står allt och lite till! H&M och ginatricot är två favoritaffärer, bikbok går jag aldrig ens in på. Varför? Fråga mig inte. Jag blir fascinerad av människor med egna stilar och tycker om kunder som är på gott humör. Jag pratar så otroligt mycket att de flesta människor slutar lyssna efter hälften av mina ord, det gör ingenting huvudsaken jag får prata av mig. Jag och min faster är så lika varandra att hälften vore nog. Däremot inte till utseendet, där är jag lik mor. Jag har världens bästa familj, två bröder plus mamma och pappa. Jag har gått ett år på ett gymnasium eftersom det från början var tänkt att jag skulle bli en utmärkande frisör. Jag slutade och gick de två sista åren på samhällsprogrammet med ekonomi som inriktning. Fick därför läsa in fyra ämnen, men det gick bra ändå. Slutade med att jag fick välja bort massor i tvåan och trean och därmed hade flera poäng över ändå! Tack för det! Jag är ingen skönhet när det kommer till att dansa balett, men däremot en hejare på att köra bil. Iallafall vad jag inbillar mig själv. Körkortet blev mitt den 22:a feb 2007 och sedan dess har jag älskat livet lite till. Sundsvall är en underbar stad när man ska shoppa. Umeå är en stad jag aldrig skulle vilja bo i, jag vet inte, det har bara blivit så. Pepparkakor, lussekatter, glögg och julmust, kommer INTE in i min mun, det vet alla jag känner. Glass däremot är gott. Jag har återigen insett att jag älskar att flyga, bara när det är klar sikt på nätterna. Bebisar är det sötaste som finns, när de är tysta. Jag älskar min familj, mina vänner och alla de känner. Tack Gud för det! Klänningar är det bästa som finns, men kjolen är inte alltför dum den heller. Mcbootsen är mitt livs bästa köp. Clowner är jag rädd för, men bara för att alla andra är det också. Jag har inte varit på en cirkus sedan barnsben. Biobesök kan man aldrig få nog av. En rosa borste borde alla ha i sitt rum, så också en nallebjörn. Vatten är mitt livs bästa dryck, men cocacolan är nästan bättre nowadays.

En liten berättelse om mig. Vad vill ni veta mer? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

orkar inte läsa :/

2007-12-16 @ 19:08:15
Postat av: Madrassligan

spännande att få veta lite om dig!

2007-12-16 @ 20:00:27
URL: http://madrassligan.blogg.se
Postat av: MALIN

anonym: haha, det skulle inte jag heller orkat göra ;)

Madrassligan: Vad kul att höra! bara att fråga om du vill veta mer ;)

2007-12-16 @ 20:08:44
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Tove

Hahah! va rolig att läsa.. Jag är precis som dig. Förutom att jag inte kan sjunga och älskar pepparkakor,lussebullar,glögg och julmust. För övrigt var det nästan läskigt...:)

2007-12-16 @ 20:33:30
URL: http://touvalu.blogg.se
Postat av: MALIN

Tove: Haha, men så mycket roligt att höra! Att vi kan vara så lika, vadå tvillingar? haha, läskigt är ordet! :)

2007-12-16 @ 20:36:32
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: venezia

hehe lång men kul o läsa..du verkar vara en bra person o de e kul o se nån som fortfarande har ett gott hjärta o tr på Gud som är ÄKTA..många i dagens samhälle har blivit okänsliga monster och dras till ytligheter bara..tänkte fråga en till grej..one tree hill, när går den på tv nu förtiden, ett tag gick den varje dag vid fem tiden
Peace and Love

2007-12-16 @ 21:20:27
Postat av: MALIN

venezia: haha, vad kul att höra att du tycker om det :) Ja verkligen. Jag älskar Jesus och Gud och allt som har med det att göra. Jag tror verkligen på att vara kristen, man möter så mycket i dagens samhälle och därför gäller det att vara stark i tron. Det tror jag på! :D

Gällande one tree hill så går det nu klockan 16.50 på söndagar, nya avsnitt! HUR BRA SOM HELST! :) Tack för att du läser min blogg, fortsätt kommentera bruden ;)

2007-12-16 @ 22:02:13
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Olivia

Go Ö-vik!

2007-12-17 @ 22:06:52
URL: http://heterolivia.blogg.se
Postat av: MALIN

Olivia: haha Övik är bäst ändå!

2007-12-17 @ 22:53:17
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0