Skruttbil, verkligen en skruttbil

Aaah, jag blir galet arg på den här bilen. Den har verkligen fungerat som den ska HELA dagen till dess att jag ska följa med min faster till salongen och då dör den. Bara sådär. Åh jag hatar det! Vad gör man liksom? Som tur är hade vi bara kommit en bit och stod där, försökte styra den åt sidan för att bilar skulle kunna åka förbi. I alla fall fick jag ringa jonas och han kom och hjälpte till med sin bil. Jag hittade startkablar under allting i bagaget så satte dit dem och bilen startade (ja, jag fick säga hur de skulle sitta, haha, mina kunskaper är oändliga ändå! :P) ja, den startade och jag körde tillbaka den till parkeringen och skulle där starta en gång till, men ack nej. Nu är den död. Stendöd igen. Det kan inte vara batteriet med tanke på att det är nytt, nu är det generatorn det kan tänkas vara. Hmm, det blir aldrig slut på detta. Tack jonas för hjälpen :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0