Tredje Advent

Godmorgon kära läsare!
Idag är det tredje advent, vilket innebär ett adventspaket. Alltid lika mysigt :) Idag fick jag en tshirt klänning, vit med text av mor. Riktigt snygg och kommer från vila. Passar perfekt att matcha till tights, och ni förresten, den passar snyggt under min grå kofta med knappar. Olala. Det kommer bli perfekt! Sedan kom mor på att jag inte fick någon namnsdagspresent, så femtio kr till fick jag också! Haha, ibland lönar det sig att ha ett förnamn.

Idag blir det jobb och sedan hem igen, bara en snabbis. Ikväll ska jag ta det lugnt och mysa på framför tv:n. Det blev inte mycket sådant igår.
 

image1612

image1613

image1614

Ah, ovan visas bilder från julspelet som gick av stapeln Andra advent. Hela kyrkan fylldes, alltså tusentals människor var där. Vi satt på fjärde raden framifrån. Haha, vi kom in en minut före det började. Eller ja, det skulle börja. Men pga att det var trafikstoppning utanför på vägarna fick vi börja senare så alla skulle hinna komma in! Hur mysigt som helst att se, och även att de var så otroligt duktiga. Min kusin Debbie medverkade i barnkören så sött så sött.

Kommentarer
Postat av: Z A N N A N A S

Vinn ett Chanel läppglans hos mig!

2007-12-16 @ 12:12:31
URL: http://enoksson.blogg.se
Postat av: tina

fina bilder :D kommentera gärna min blogg :)

2007-12-16 @ 14:00:39
URL: http://tiniis.blogg.se
Postat av: Elle

Va?!! Är det den tredje advent? Shit..Jag är en vecka efter.

2007-12-16 @ 15:37:27
Postat av: MALIN

ZANNANAS: Ja tack, det gör jag gärna :)

tina: Tack så mycket bruden! Ska checka in din blogg nu också! :)

Elle: Jag fattar det inte heller, allt går såå snabbt..

2007-12-16 @ 16:25:01
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0