Världens bästa hemmafru

image1577

Victoria, hon stavas med K jag vet, men jag stavar ändå henne med C, gjorde en otroligt fin lunch igår, Ni ska få se här och nu,. (jag har alltså tagit dessa bilder av hannapanna för att jag själv inte hade kameran i högsta hugg :P)

Klicka för att stänga bilden

Olala, ser det inte gott ut så säg? Haha, Hanna kan fota den kvinnan alltså! ;) Och Vic kan laga mat hon, jag sitter jämt och bara tittar på, jag ska också bli en bra hemmafru när jag blir stor. Måste nog börja träna, får börja på ett låtsaskök.

Klicka för att stänga bilden

Och det här blev inte min efterrätt, usch för kaffe, men min fasters och Hannas. Haha, otroligt, det ser makalöst gott ut men är extremt äckligt, ja inte kakorna förstås ;)

Klicka för att stänga bilden

Här är för tillfället jordens gladaste Malin, vad har hänt? Haha, galet, men så glad blir jag av julmandariner. Det finns ingenting godare :P Eller så var jag bara övertrött när dessa brudar kom hem igen klockan halv två. Otroligt kul!

Citerat Hanna: MALINPALIN! haha.. tjejen du är ju hyper coolisch :D
dig blir man nästan lite sugen att att pussa på mun! hoho


Ja, vad kan man säga, jag älskar att bli pussad på iallafall :P hahaha...

Tack Victoria för att du klarar av mig Här, ja, inte för att du umgås så otroligt mycket med mig med tanke på att du HELA TIDEN pluggar, men de minuter per dag jag får spendera med dig är alltid roliga :P Du är bäst! Love you! Pss. Det blir nog bättre till veckan, då är det troligtvis mindre plugg.

Kommentarer
Postat av: Din Hannispannis ;-*

DU ÄR JU GAAALET SKÖN MALIN! hahaha.. vad glad jag blev när jag läste det här inlägget! jag känner att de är dags att göra en liten kärleksförklaring till dig igen:

Malin är verkligen så skön och het
har en speciell mening, det är något jag vet
Gud skapade henne till en glädjespridande brud
hon kan spela piano, sjunga och få ur sig mkt ljud
DU ÄR SÅ LÄCKER KVINNA!
DET ÄR MKT DU KOMMER VINNA!

Love you babii:)

PUSS PÅ DIG!

2007-12-06 @ 13:11:15
URL: http://hannafoto.blogg.se
Postat av: MALIN

HAHAHA, du är ju galen bruden! Aaaah, vad glade jag blir av dina vackra ord och din VACKRA dikt! :) SÅåå sött! Ah, börjar grina :P haha, måste lägga in även denna i bloggen! haha, SÖTNÖT. Kom hit fler ggr tack, min kärlek till dig är stor! Love love love!! KYSS ;)

2007-12-06 @ 14:23:25
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0