Vi har bild

Mina damer och herrar, jag har ÄNTLIGEN kunnat lägga in lite bilder, här kommer en i alla fall. Nu måste jag ju spara på dessa så att allt inte blir inlagt samtidigt. Jag börjar med dessa bilder idag :

image1597

Jag gjorde mig en egen namnskylt! Moaha, haha, jag var ju tvungen, ville också ha en handdukshållare. Snygg är den också ;) Vilket pyssligt geni man är ändå!

image1598

Victoria och jag körde i lördags en spelkväll. Haha, det var mycket trevligt med godis och mandariner (som har varit det jag ätit som mest under Uppsalafärden, fem stycken LÄTT per dag!)

image1599

Lite mer från kvällen, ungefär likadan bild så egentligen gör inte denna någon nytta alls :P haha

image1600

Min kära kusin Victoria fick spö, eller så var det jag som fick det :P haha, det var olika från spel till spel.

image1601

Det lilla ljus jag har... Grymt snygg adventsstake, den fick Gunilla av oss ;) Så vacker så! Dagen innan andra advent var detta.

Nu sömn och imorgon kommer snygga outfits. AH, jag förstår att du knappt kan bärga dig ;) Haha..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0