ÄNNU EN DAG

Vad tiden går snabbt nu för tiden ;) Och jag älskar Victor mer och mer för var dag som går. Snart alla hjärtans dag! WEEE. Men det känns ändå lite överskattat - det som egentligen betyder något är just att få tillbringa denna underbara dag med den man älskar! Victor ;) och... ja.. ÄCSH, nu ljuger jag! JAG ÄLSKAR DENNA DAG! Den är liksom så otroligt romantisk. Och jag vill ha det där klassiska - frukost på sängen, godis och allt vad dagen innebär. Mys ska det vara - på hög nivå!

Jag har även precis slagit in mina jeans som ska skickas iväg så fort mamsen kommer in genom dörren och vi kan åka iväg - dock innan 17. Sedan klockan 19 åker jag till Victor ;)

DAGENS OUTFIT (för en gångs skull - det är inte var dag - men det kan bli?!)
- Mörka jeans
- Ridstövlar
- Svart långärmad tshirt
- Marilyn Monroe tee över - faktiskt snyggt! :D
- Svart bag
- Svart dunjacka


Kommentarer
Postat av: Joo

maaalin jag saknar ju dej!
kom hit vännen!!!

2007-02-12 @ 21:00:55
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Malin

Åh, jag saknar ju dig med ;) Ska göra vad som helst för att få komma ner så snart som möjligt! :D SAKNAR DIG MASSOR SKA DU VETA! pusssa!

2007-02-12 @ 22:05:30
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0