DAGENS;

Denna ljuvliga dag börjar med att jag säger "Victor, vad är egentligen klockan", han bara suckade och tänkte att det kunde inte vara sant - men det var det, klockan stod på 07.49 och jag tänkte bara skit skit skit. Försovit oss, första gången faktiskt!! Jaha, springer runt som en yr höna (jag alltså) duschar, victor duschar, äter frukost springer med mackorna och har mig, skiter i sminket och plattningen och allt. Vi kom till skolan strax innan halv nio.

Det var filmkunskap och vi tittade på film - skulle analyseras. Sedan skrev jag klart en annan uppgift, åkte iväg för att käka mat med Victor och Larssa, på statoil! haha, korv med mos - det är grejer det! Nu sitter jag här igen och ska skriva på min NK. !

Outfit:
- Ljusa stuprörsjeans
- Svarta ridstövlar
- Vitt linne
- Vit långärmad, vringad längre modell - tröja
- Utsläppt konstigt hår :P

Idag ska jag överraska min älskling med en tur på H&M, eller ikväll! Jag behöver nämligen köpa nya leggings/tights - gånger tusen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är bäst/kram felicia

2007-02-20 @ 18:51:08
Postat av: Malin

haha, vad söt du är ;) Tack för att du läser min blogg :D kraaam!

2007-02-21 @ 08:22:17
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0