HEMMA MED MYS

åh, vad det känns kanon! Jag är så glad så glad så glad, åkte hem till Victors mormor och morfar för att käka middag där och de gratulerade ;) Sedan skjutsade Emil till träning och Victor och jag drog en sväng till statoil för tippning till matcherna. Efter det hem till mig där vi är nu, och jag har precis skrivit klart islam-saken, medan Victor, Oscar och mams tittar på hockeyn. Och vi har fikat och fikat och fikat, igår var det sju storters kaksorter och tre tårtor, idag tre kaktårtor plus glasstårta plus lösvikt. "Klart vi ska fira," säger mor. Åh vad skönt ;) Imorgon ska jag köpa ett kort och skicka till körskolan. TAAAAAAAAACK!

Tack för alla kommentarer också. Sötnötar!

Kommentarer
Postat av: vic

och sen tar malin bilen till Uppsala, du vekar inte förstå vad du betyder för mig och hur mycket som jag saknar dig..!

2007-02-24 @ 11:15:14
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0