I MITT EGET HUS

Nu är jag hemma hos mig och jag känner knappt igen mig. Edvin skrek av glädje och Oscar trodde inte att det var jag som stod och väntade på bussen. Frågan var: "Ska Malin verkligen åka hem till sin egen familj?" Och svaret blev JA.
En underbar dag och jag älskar Victor så otroligt mycket. Jag älskar allt han gör för mig, att han kliver upp för min skull. att han är söt och pussas och allt! Jag älskar älskar älskar den där mannen alltså :)
Vi ska faktiskt ta tag i det där med lägenhet. Ja tack!
Annars är det suveränt bra, mindre bra att jag glömde kameran hos Victor - jag som tänkte lägga in lite mysiga bilder från Åre - det får bli senare.

Tack

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0