IDAG; 4 MÅNADER

Yes, vi har nu varit tillsammans i fyra månader och de har varit de fyra bästa i mitt liv ;) Tack älskling! :) Jag har även shoppat idag (var längesedan jag skrev en lista om shopping faktiskt, here it comes:
- ljusa jeans (vi går mot ljusare tider) - precis nyinkomna på h&m
- svarta overknee med knappar
- grå väska Friis&Company - som jag har längtat efter denna, idag slog jag till!
- schampo och balsam - schwarzkopf
- lotion - loréal
- lösviktgodis
- svart linne
- naturvita solglasögon
+ en sak för linserna. Här ska det droppas i ögonen - och det ger resultat!


Det blev litegrann iallafall - men det var längesedan jag köpte mycket nu så ja. Det känns kanon! :) Idag har Victor och jag varit i skolan (26,5 minusgrader så det var nära att Victor vägrade, men efter att vi klätt på oss täckbyxor, halsdukar och det ena efter det andra, gick vi iväg till bussen - där jag halkade 27 ggr efter vägen) Mysig dag på ett sätt ändå! Slutade med att jag och mams drog en svängom på staden. Efter skolan så åkte jag hit med mor, hon hämtade hem mina stora resväskor och vi åt våfflor med sylt och glass. Efter det spelade Victor och jag (som alltid nu för tiden) nhl :) Det är så grymt skoj på xbox 360. O ja! Spela det! ;) haha. Tur man kan glädja ens bästa pojkvän. Och när det blev OC somnade jag på Victors arm, dregglade och vaknade tjugofem i nio. Hela armen var blöt och jag hade tydligen snarkat också. Vi gick då och fikade mackor och nu ska vi titta på What about Brian! Oj, det blev ett långt inlägg. I helgen återkommer jag med bilder och liknande! ;) Men innan dess hinner jag skriva lite till :)

Glöm inte bort mina jeans nu - snart tiden ute! (det är ju så billigt) :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till de fyra månaderna!:)
vad mycket roligt du har köpt :D
men du, vad kostade dina bruna linser?
Trevlig dag! Kraam

2007-02-08 @ 07:44:18
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: Malin

Tack så jättemycket ;) Det känns verkligen bra!
Jag köpte mina bruna linser på synsam för 350:- paret.
Vill du ha genomskinligt i mitten kostar de 550. :P Tack detsamma, puss o kram

2007-02-08 @ 19:20:48
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0