AV VICTOR :)

48802-59348802-592

Av Victor fick jag detta underbara brev i julklapp. Han är helt makalös. Jag var tvungen att gå iväg från utdelningen av alla julklappar - för att själv sitta och läsa i lugn och ro. Jag vet nog inte hur bra jag har det - egentligen. Han är det bästa och allt i mitt liv. Jag är så galet kär! :) Gladast av alla! Nu hänger denna text inramad över mitt sminkbort - bredvid spegeln - bästa platsen där jag kan läsa detta VARJE dag! Underbart!

Jag gav honom en liten söt grej också - faktiskt. Ibland kan jag med, tro det eller ej! I alla fall är den perfekta grejen att ge sin pojkvän/flickvän den här boken. Så söt och vacker. Här fyller du i allting, från det att ni träffades till framtidens planer. Vilka tidpunkter, vilka känslor som utspelade sig vid vissa tillfällen osv. Det var extra kul att fylla i den här, och verkligen tänka efter "när", "var" och "hur". Tro mig, det blir tio ggr enklare om du fört dagbok/almanacka genom tiden ni varit tillsammans! :) Köp den HÄR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle vara underbart om du kunde sätta in texten i din blogg så man får läsa vad din pojk har skrivit för nå vackert :)

2007-01-06 @ 17:43:00
Postat av: Malin

Yes, det skulle det verkligen vara kan jag tänka mig ;) MEN det känns för privat faktiskt! får se om det kommer senare :D

2007-01-06 @ 18:54:56
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Anonym

attans, jag som så gärna ville läsa :)

2007-01-06 @ 19:29:01
Postat av: Malin

haha, det kan jag tänka mig ;) det hade jag också gärna velat gjort om jag var i din situation! Vem vet, jag kanske överraskar?

2007-01-06 @ 20:16:06
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Anonym

Det hoppas jag verkligen att du gör :) go for it!

2007-01-06 @ 21:45:10
Postat av: Malin

Vi får la se, vi får la se :p!

2007-01-06 @ 21:51:09
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: nicole

Oh bra ide tjejen, jag kan en annan bok som är rolig att fylla, den heter "Du & Jag" av mats strandberg och anna andersson. Skiit rolig..jag och min pojkvän har den ;)

2007-01-10 @ 12:48:30
URL: http://nicolegalvez.blogg.se
Postat av: Hoppas de är till hjälp

man ser faktiskt vad det står. bara att spara bilden och sen förstora. bäst du kopieringsskydda om du vill ha det privat.

2007-01-12 @ 15:56:09
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0