DEN DÄR MARY

Onsdag 3/1 | 21:00

DEN DÄR MARYDen_daer_Mary_default.jpg 
Ted Stroehmann är en helt vanlig kille som inte kan glömma sin gamla skolkärlek,
den vackra och godhjärtade Mary Jensen.
Trots att han inte sett henne sedan hon flyttade till Florida tillsammans
med sin familj för många år sedan kan han inte sluta att tänka på henne
och undra hur hans liv sett ut om de hållit ihop. I hopp om att få frid i
sinnet anlitar han därför en privatdetektiv vid namn Pat Healy för att
leta reda på henne. Hans planer går dock åt skogen när Pat också förälskar sig i Mary... Text-TV s. 690.

Kommentarer
Postat av: HEj

Hej mallan, jag vill bara meddela att jag trott eller ej är nykterist nu för tiden, kanske jag tar en sup på student fetserna men de ska vara då. önskar dig ett gott nytt år och vi ses snart (jag gillarne ;D) pusss å kräm massa släm

2007-01-04 @ 04:41:15
Postat av: Malin

HEj: Hej bruden ;) haha, det var inte igår :P Tänka sig att jag vet vem du är! Vad trevligt att höra att du tar det lite lugnare med den s.k. alkoholen ;) Du är duktig du! Hoppas du har ett jättegott nytt år och snart ses vi så klart! Pusspusspuss! :)

2007-01-04 @ 09:52:25
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0