DET ÄR SNART HELG

Ja, sista dagen i skolan imorgon då :) Känns bra, men mindre bra med ge.provet som jag inte ens tittat på, och detta är S V Å R T! Uscha, får nöja mig med mina karameller (det var längesedan jag använde det ordet) så länge, har kvar massor sedan igår då victor och jag käkade på för fullt. Jag erkänner - köpte riktigt mycket - men det är ju 4,9:-/kg så KANON!

I alla fall gjorde Victor och jag snyggaste uppspelet idag på rinkbandyn - hur kul som helst, vi ska åka skridskor någon dag - eller jag hoppas det! Älskar verkligen att åka :) Osv. Victor passade mig och jag sköt mål. WHAT? MÅÅÅÅÅL jo jag tackar ja, ingen kan bli lika glad som jag blir när man ser bollen glida in i mål. Tack för det ;)

Annars har jag köpt bruna linser idag och ska prova dem - N U! FY VAD KUUUUL ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0